Modernizacja sklepów internetowych

technologia także się starzeje, traci na tym bezpieczeństwo i jakość obsługi klienta

Gotowe rozwiązanie w postaci sklepu internetowego posiadającego standardową funkcjonalność nie zawsze spełni oczekiwania przyszłego właściciela. Dlatego też istnieje możliwość przygotowania indywidualnego projektu sklepu a także modernizacja już istniejącego.

Jakie modyfikacje są dostępne?
Sklep który oferujemy jest programem, który bardzo dobrze nadaje się do wprowadzania modyfikacji. Ma logiczną modułową strukturę i w prosty sposób można dostosować go do własnych indywidualnych potrzeb.
Korzystając z gotowego rozwiązania mamy do dyspozycji pełną funkcjonalność profesjonalnego sklepu, a dodanie kilku własnych modyfikacji sprawia, że nasz sklep nie tylko staje się profesjonalny, ale również indywidualny i funkcjonalnie pasujący do naszych potrzeb.
Sklep internetowy to nie tylko gotowe rozwiązanie. To także potężne narzędzie pozwalające na zbudowanie indywidualnego systemu sprzedaży detalicznej bądź hurtowej w Internecie.

Zalety
Główne zalety wprowadzania modyfikacji na gotowym oprogramowaniu:

  • duża funkcjonalność bazowa sklepu
  • łatwa rozbudowa
  • profesjonalny serwis
  • rozwój oprogramowania
  • możliwość przenoszenia modyfikacji do kolejnych wersji programu
  • niewielkie koszty wdrożenia projektu w porównaniu z projektem, który cały jest pisany na zamówienie

Co można modyfikować?
Praktycznie wszystko. Dodatkowo jeśli klient zażyczy sobie jakąś funkcję, której nie ma w sklepie, to możemy ją zaprojektować i dopisać.

Przykładowe elementy które można modyfikować/dodawać:

  • dane produktów
  • klientów
  • transakcji itp.
  • dodawać dodatkowe pola na stronie, skrypty np. ankiety, systemy banerowe, itp.
  • wprowadzać dodatkowe elementy graficzne
  • można dodawać elementy FLASH, multimedia
  • integrować z innymi systemami np. magazynowymi (WF-Mag, Subiekt, Symfonia)
  • importować i exportować dane (m.in. importować dane z innych programów do obsługi sklepu internetowego np. osCommerce itp.)
  • dodawać mechanizmy automatyzujące proces realizacji zamówień
  • systemy lojalnościowe, promocje, rabaty, nowości
  • i wiele innych

Wiele wykonanych przez nas sklepów ma wprowadzone liczne modyfikacje, dzięki którym mogą lepiej funkcjonować w swojej branży. Modyfikacje można wprowadzać do sklepu w dowolnym momencie, dzięki czemu możesz rozbudowywać swój sklep wg bieżących potrzeb.

Co obejmuje projekt i wycena sklepu internetowego
Na podstawie przesłanego do nas opisu modyfikacji, opracowujemy projekt zmian w sklepie. Projekt obejmuje dokładną analizę modyfikacji, zaplanowanie zmian w sklepie, określenie, czy dana modyfikacja jest możliwa, zaproponowanie optymalnego rozwiązania. Końcowy dokument przygotowywany przez naszych analityków, jest częścią realizacji projektu i pozwala na dokładne oszacowanie kosztów prac. Dzięki temu klient przed zamówieniem zmian dokładnie zna cenę końcową.

Jak zamówić modyfikacje?
Wystarczy opisać w mailu, co miałoby być tematem zmian a następnie wysłać wiadomość na adres bok@etcom.pl. Nasz zespół doradców opracuje listę zmian w programie oraz przedstawi ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb
.

Zapytaj o ofertę

To nic nie kosztuje. Dowiesz się jakie rozwiązania możemy dla Ciebie przygotować. Każde zamówienie traktujemy indywidualnie – specjalnie dla Ciebie.