Gotowe rozwiązanie w postaci sklepu internetowego posiadającego standardową funkcjonalność nie zawsze spełni oczekiwania przyszłego właściciela. Dlatego też istnieje możliwość przygotowania indywidualnego projektu sklepu a także modernizacja już istniejącego.
Jakie modyfikacje są dostępne?
Sklep który oferujemy jest programem, który bardzo dobrze nadaje się do wprowadzania modyfikacji. Ma logiczną modułową strukturę i w prosty sposób można dostosować go do własnych indywidualnych potrzeb.
Korzystając z gotowego rozwiązania mamy do dyspozycji pełną funkcjonalność profesjonalnego sklepu, a dodanie kilku własnych modyfikacji sprawia, że nasz sklep nie tylko staje się profesjonalny, ale również indywidualny i funkcjonalnie pasujący do naszych potrzeb.
Sklep internetowy to nie tylko gotowe rozwiązanie. To także potężne narzędzie pozwalające na zbudowanie indywidualnego systemu sprzedaży detalicznej bądź hurtowej w Internecie.
Zalety
Główne zalety wprowadzania modyfikacji na gotowym oprogramowaniu:
- duża funkcjonalność bazowa sklepu
- łatwa rozbudowa
- profesjonalny serwis
- rozwój oprogramowania
- możliwość przenoszenia modyfikacji do kolejnych wersji programu
- niewielkie koszty wdrożenia projektu w porównaniu z projektem, który cały jest pisany na zamówienie
Co można modyfikować?
Praktycznie wszystko. Dodatkowo jeśli klient zażyczy sobie jakąś funkcję, której nie ma w sklepie, to możemy ją zaprojektować i dopisać.
Przykładowe elementy które można modyfikować/dodawać:
- dane produktów
- klientów
- transakcji itp.
- dodawać dodatkowe pola na stronie, skrypty np. ankiety, systemy banerowe, itp.
- wprowadzać dodatkowe elementy graficzne
- można dodawać elementy FLASH, multimedia
- integrować z innymi systemami np. magazynowymi (WF-Mag, Subiekt, Symfonia)
- importować i exportować dane (m.in. importować dane z innych programów do obsługi sklepu internetowego np. osCommerce itp.)
- dodawać mechanizmy automatyzujące proces realizacji zamówień
- systemy lojalnościowe, promocje, rabaty, nowości
- i wiele innych
Wiele wykonanych przez nas sklepów ma wprowadzone liczne modyfikacje, dzięki którym mogą lepiej funkcjonować w swojej branży. Modyfikacje można wprowadzać do sklepu w dowolnym momencie, dzięki czemu możesz rozbudowywać swój sklep wg bieżących potrzeb.
Co obejmuje projekt i wycena sklepu internetowego
Na podstawie przesłanego do nas opisu modyfikacji, opracowujemy projekt zmian w sklepie. Projekt obejmuje dokładną analizę modyfikacji, zaplanowanie zmian w sklepie, określenie, czy dana modyfikacja jest możliwa, zaproponowanie optymalnego rozwiązania. Końcowy dokument przygotowywany przez naszych analityków, jest częścią realizacji projektu i pozwala na dokładne oszacowanie kosztów prac. Dzięki temu klient przed zamówieniem zmian dokładnie zna cenę końcową.
Jak zamówić modyfikacje?
Wystarczy opisać w mailu, co miałoby być tematem zmian a następnie wysłać wiadomość na adres bok@etcom.pl. Nasz zespół doradców opracuje listę zmian w programie oraz przedstawi ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb.