Filarem dla marki jest jej nazwa, logo i slogan – elementy te występują w każdej formie reklamy i to one zapadają w pamięć potencjalnym klientom. Ważne jest zachowanie spójności i równowagi na płaszczyźnie logo / strona internetowa / identyfikacja wizualna.
Identyfikacja wizualna
Budowanie Świadomości Marki
- NAZWA, LOGO, SLOGAN
- WIZYTÓWKI, BROSZURY, BANNERY
- PAPIER FIRMOWY, KOPERTY, TECZKI OFERTOWE
- KATALOGI, ROLL-UP’Y, SKŁAD DTP
Aby zapewnić dynamiczny rozwój Twojej firmy szczególnie ważnym elementem jest zaprojektowanie identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych elementów w celu stworzenia silnej i rozpoznawalnej marki oraz nawiązania komunikacji pomiędzy Twoją firmą a klientem. Podstawowym elementem kreowania tożsamości marki będzie projekt graficzny logo firmy.
Zadbaj o swój wizerunek, to naprawdę ważne
Jak Cię widzą, tak o Tobie mówią
Znajomość zasad projektowania grafiki reklamowej a także śledzenie trendów przez naszych specjalistów gwarantuje wyjątkowe i oryginalne pomysły. Przed rozpoczęciem prac projektowych weryfikujemy i analizujemy Twoje potrzeby, tak aby trafić idealnie z projektem graficznym.
Logo to zbiór wszystkich elementów grafiki i tekstu, natomiast logotyp to przeważnie część logo i jest nią np. sam tekst, nazwa pisana.
To całościowe kreowanie wizerunku firmy w skład, którego wchodzi m.in.: logo, kolorystyka, krój pisma, wygląd budynków, wystrój wnętrz, opakowania produktów.
Jest to zbiór informacji dotyczący opisu i budowy logo, elementów składowych, kolorystyki wraz z przykładami jego poprawnego zastosowania na tłach.
Identyfikacja wizualna
Logo
Graficzne, pisane
Wizytówki
Wersje Lux i Soft
Papier firmowy
Do druku ofert
Broszury
Ulotki, katalogi
Koperty
Z kolorowym nadrukiem
Teczki ofertowe
Na dokumenty
Duży format
Roll-up, plakat, banner
Druk
Każdy format i nakład
Zapytaj o ofertę
To nic nie kosztuje. Dowiesz się jakie rozwiązania możemy dla Ciebie przygotować.
Każde zamówienie traktujemy indywidualnie – specjalnie dla Ciebie.